Why the Instagram Debacle Just Taught Every Tech Company to Take Your Photos More Seriously

See on Scoop.itPhotographerMontreal

Over at the Verge Nilay Patel makes a case that the backlash earlier this weekagainst Instagram’s unpopular TOS update was actually a loss for consumers, not a gain. He argues that Instagram’s current TOS is broader than their more explicit proposed one and so consumers are worse off, not better off. This is because Instagram technically still holds the rights to sell your photos under their current TOS, and even more broadly — the consumer backlash was misguided and really did more harm than good.

See on thomashawk.com


Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s